For me,

this is my all time favorite boring hairstyle. Been short hair for 3 years. How did i blow a Bob Hair as beginner? 

___________

对Yeah猫紫而言,

这是我一成不变的发型,我短发三年了! 那我是如何吹初级版鲍勃头呢?

 

It's very easy. No special technique

Bob Hair demo - Exclude the drying time, the Bob Hair blowing process took me 7 minutes (I save the video time by made it x2 fast fwd) 

I hope you learn it too. (Scroll down for More Slow Motion Demo) 

Next time I would Demo Bouncing Bob~

——————————————

其实很简单,根本不必什么诀窍

鲍勃头示范 - 除了吹干过程,此鲍勃吹我只用了7分钟时间(为了缩短视频,我把它x2 fwd)

Yeah猫紫盼望您掌握了到初级鲍勃头。(更多慢动作示范请往下滑)

以后再给您示范一个空气感鲍勃头~

 

 

Below Vids are are normal motion. Take your time and Happy learning~

以下视频是正常速度,请自便,祝您学习愉快~

 

 

  感谢您的耐心阅读/收看~

如果您喜欢我的个人美发美容篇,您可以:

4)我的在面书粉丝页Yeah猫紫-粉丝专页按赞抢先看

3)追踪我的Instagram: Bornean_Gypsi 账号 

2)您也可以在面子书账号/IG账号 搜寻 #Yeah_Beautysharing  #花容Yeah貌 (是我的专属 #Hashtag)

1)把我的文章分享给您身边想要学习DIY吹短发的女友友们~


arrow
arrow
    全站熱搜

    Yeah猫紫 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()